Sider

torsdag den 18. oktober 2012

Give-away?

Har du en hund? Kunne den tænke sig en gave?

Jeg overvejer at holde en give-away, men jeg behøver, at du lige smider en kommentar i kommentarfeltet nedenunder. Så ved jeg, om der overhovedet er nogle, der vil "lege med". Jeg forestiller mig, at det skal være enten en konkurrence eller en lodtrækning. Så igen: har du en hund (eller kender du måske en hund), der kunne tænke sig at vinde en gratis gave til jul, og kunne du have lyst, at deltage i en give-away, så læg en kommentar.

Mange potedask og vuf fra Alma og Anne.

1 kommentar:

  1. Hej :)
    Tak for din kommentar på potebloggen ;)

    Jeg vil da også holde øje med din side, ser hyggeligt ud her.

    Jeg kunne godt tænke mig en give-away, hvis det er noget jeg kan bruge ;) hehe

    SvarSlet